Ar patikima draudimo bendrovė

Visos šiuo metu Lietuvoje veikiančios draudimo bendrovės vykdo savo finansinius įsipareigojimus, dėl to juridiškai jos visos yra patikimomis. Tuo tarpu, vartotojams patikima draudimo bendrovė yra ta, kuri sklandžiai moka draudimo išmokas patyrus žalą. Taigi, ar pats klientas patenkintas, kaip draudikas administruoja žalą, priklauso nuo daugybės faktorių, tiek objektyvių, tiek subjektyvių. Sužinokite, į ką verta atkreipti dėmesį sprendžiant apie draudiko patikimumą.

Kur ieškoti žinių apie draudiko patikimumą

  • Vartotojų atsiliepimai internete. Jeigu bandote įvertinti draudimo bendrovės patikimumą pagal klientų atsiliepimus internete, būkite labai atsargūs, nes atsiliepimai būna itin subjektyvūs dėl bendražmogiškų faktorių:
    • Dažniausiai atsiliepimai neigiami. Priežastis gan paprasta, patenkinti bendrovės klientai retai kada klaidžios interneto platybėse besistengdami apginti jiems patinkančios bendrovės gerą vardą.
    • Tai yra šališka nuomonė. Paprastai nepasitenkinimas išreiškiamas tik nusivylusio kliento, neapibūdinama objektyvi situacija ir draudiko pozicija.
    • Nuomonių skirtumas. Kiekvienas žmogus susidaro savo nuomonę, pagal kurią kelia skirtingus lūkesčius tiek draudimui, tiek bet kam kitam. Vienam žmogui KASKO draudimas gali būti reikalingas tam, kad apmokėtų bet kokius menkiausius naujo automobilio įbrėžimus; tuo tarpu kitam asmeniui KASKO asocijuojasi su didelio masto žalomis, kurių atlyginti pats nelaimės atveju negalėtų. Taigi tokių asmenų nuomonė apie „gerą“ ir „blogą“ draudimą bus visiškai skirtingos.
    • Prisirišimas prie vienos draudimo bendrovės. Šiuo metu Lietuvos draudimo paslaugomis besinaudojantys asmenys, statistinių tyrimų duomenimis,  yra labiau linkę prisirišti prie vienos draudimo bendrovės ir neieškoti kitų alternatyvų. Taigi vartotojo pagyros vienai, „pačiai geriausiai draudimo bendrovei“, ne visada yra objektyvios, dažnai tiesiog neturima žinių apie alternatyvas.   
  • Valstybinių įstaigų teikiama informacija internete apie vartotojų ir draudikų ginčus:
  • Jei naudojatės draudimo tarpininko paslaugomis. DPK pateikiami draudimo tarpininkų sąrašai.  Skelbiamos registruotos draudimo tarpininkų įmonės, darbuotojai, kur visada galite pasitikrinti ar jus aptarnaujantis draudimo specialistas yra licenzijuotas draudimo tarpininkas.
  • Patyrę draudimo tarpininkai. Patyrę draudimo brokeriai, turintys patirties su žalų administravimu gali turėti vertingos praktinės informacijos, kaip kiekviena draudimo bendrovė administruoja žalas. 

Draudimo bendrovės „patikimumas“ priklauso ir nuo jūsų

  • Negalite visko patys žinoti apie draudimą. Konsultuokitės su draudimo specialistais, užduokite jums svarbius klausimus, žinokite nuo ko draudžiatės ir kokiomis sąlygomis.
  • Palyginkite draudimo bendroves. Rinkitės tarp draudimo bendrovių, lyginkite jų siūlomus draudimo produktų privalumus ir trūkumus. Suprantama, patiems sužinoti visų draudimo bendrovių akcijas, analizuoti visų draudimo taisykles jums užtruks labai daug laiko, palikite šį darbą draudimo brokeriui, galinčiam jus apdrausti visose draudimo bendrovėse. Kreipkitės dėl draudimo į draudimo brokerį
  • Taupykite protingai. Skūpus moka du kartus, – sako liaudies išmintis. Mes sakome, pirkdami draudimo produktus galite taupyti, tačiau būtina tą daryti išmintingai. Atminkite, įsigydami pigiausią draudimo produkto variantą, kartu įsigyjate siauriausią draudimo apsaugą. Tai reiškia, mažiau įvykių bus atlygintini, mažesnės išmokos, griežtesnis draudiko sprendimas mokant išmokas. 
  • Draudimo bendrovės išvados gali būti ginčijamos. Draudiko žalų eksperto išvados nėra galutinės. Jeigu nepritariate draudimo bendrovės išvadoms apie jūsų patirtą žalą ar jos aplinkybes, galite kreiptis į nepriklausomus žalų ekspertus
  • Jei nepavyksta rasti kompromiso su bendroveŽinokite, kur kreiptis dėl ginčo su draudiku.  

 

Naudinga? Pasidalinkite -

This entry was posted in Draudimo bendrovės.

25 komentarai

  1. Gintautas:

    Kaip vertinate AVIVA Lietuva gyvybes draudimo bendrove

    • Plačiąja prasme, kiek galima šią bendrovę vertinti šiame straipsnelyje nurodytais aspektais, tiek ji yra patikima, kaip ir kitos šiuo metu veikiančios draudimo įmonės. Tuo tarpu, kas dėl būtent gyvybės draudimo produktų pasirinkimo šioje, ar kitoje bendrovėje, vertinti nesiimame, reiktų konsultuotis su gyvybės draudimo specialistais.

  2. Andrius:

    Sweiki. Noreciau paklausti per kiek laiko zalu ekspertas turi apskaiciuoti zala ir ismoketi ismoka? Esu nukentejes ir laukiu kol paskambins del Utomobilio zalos ivertinimo. Visus dokumentus, serviso apziura jie gavo. Praejo 5 darbo dienos, vis nepaskaiciuoja, cia normalu? Per 5 dienas buciau jau susitvarkes automobili ir vazinejas dabar tenka sedet ir laukt. Aciu uz atsakyma !

    • Įstatymais nėra reglamentuojama, per kiek laiko turi būti įvertinta žala. Nurodoma tik, kad po visos informacijos gavimo apie įvykį bei jo aplinkybes, išmoka turi būti išmokėta per 14 dienų, TPVCA draudimo atveju.

  3. ausra:

    laba diena. gal galesit paaiskinti kokie tolesni mano veiksmai ir kas manes laukia. situacija tokia: autoivykio metu mano masina buvo nedrausta (po masinos pirkimo buvo praeje daugiau nei 2 sav., tad ankstesnio savininko draudimas man nebegaliojo). suprantu uz ziopluma teks susimoketi. avarija padariau ne as pati, o sunus, kurio vairavimo stazas 1 metai. suzeistu nebuvo, tad uzteko uzpildyti deklaracijas. noriu zinoti, ar nukentejusioji puse “is oro” gali nustatyti zalos dydi, ar ju draudimas kreipsis i policija pranesdamas apie ivyki (sunus sutinka, kad yra kaltas)

    • Į policiją niekam kreiptis nereikia, tam yra įvykio deklaracija, ją susipildo įvykio dalyviai, jeigu sutaria dėl įvykio aplinkybių. Sekantis žingsnis – žalos atlyginimas. Draudikų biuras, ar konkrečiai jį atstovaujanti draudimo bendrovė įvertins patirtą žalą ir atlygins nuostolius, vėliau regreso būdu, iš jūsų, kaip iš automobilio savininkės bus išsireikalauta visa suma kuri bus išmokėta nukentėjusiam. “Iš oro” žalos niekas nevertina, vertinama pagal realius sugadinimus ir taisymo bei detalių rinkos kainas.

  4. ausra:

    dar nepasakiau, kad nukentejo taksi firmos automobilis

    • Faktas, kad nukentėjęs automobilis užsiima taksi veikla tik nurodo, kad patirta žala gali būti didesnė nei standartiškai tik automobilio taisymo išlaidos, taip pat nukentėjęs gali reikalauti ir kompensacijos už negautas pajamas, nes negalės dirbti, kol bus atliekami taisymai servise.

  5. ausra:

    dar karta sveiki. ar man reiketu susirasti nepriklausoma eksperta, kuris ivertintu zala. nukentejusioji puse ta jau padare. mes jokiu nuotrauku is ivykio neturim

    • Žalai įvertinti pakanka draudimo bendrovės žalų eksperto išvados. Nepriklausomi ekspertai – tai lyg trečioji pusė, kuri objektyviai įvertina žalą, kai nesutaria bendrovė su, pavyzdžiui, apdraustuoju, dėl žalos dydžio. Nepriklausomų ekspertų paslaugos yra mokamas, už jas apsimoka ta pusė, kuri juos samdo. Taip, jūs galite samdytis nepriklausomus ekspertus, jeigu manote, kad draudikas įvertino/ įvertins žalą neteisingai, bet jūs negalite numatyti, kaip ekspertų įvertintas žalos dydis atitiks bendrovės įvertintą.

  6. arnas:

    Laba.Gal kam teko susidurt su Lietuvos draudimo zalistu Mindaugu Stakenu, dar ji pavadinciau
    ”zmogus kuris padarys taip, kad zalos negaus nei kaltininkas su kasko draudimu nei nekaltas ivykio dalyvis”.Kas ir ivyko man nukentejusiam.

  7. Gabija:

    Jei jau rinksitės draudimą, tai ko nesiūlyčiau tai ERGO! Daug metų draudėm ir automobilius ir turtą, paskutiniu metu taip nusivažiavo, kad kažkas baisaus. Jokios atsakomybės, atsakymų laukiama savaitėm… Jeigu norite ramybės rekomenduoju apeiti šį draudimą….

  8. Ramunas:

    As galvoju, kad mums labiausiai Lietuvoje truksta case study, t.y. Kai sumodeliuojama situacija ir salia surasomos ivariu draudimo bendroviu ismokos, bei kiek klientui galejo kainuoti kasko draudimas metams. Pvz, siandien vos nesuraiciau paraso ant sutarties neisigilines, kad pigesni draudima siulanti bendrove mano 97-108 menesiu automobiliui siulo remonta devetomis arba ne originaliomis detalemis (kas da fck), arba naujom detalem siulo 31% nusidevejima, tuo tarpu brangesnis draudimas siulo remonta pasirinktame servise naujomis detalemis be nusidevejimo. Skiriasi francize vagystes atveju 5% – pigesnis siulo 10%, brangesnis 5%, iskaita ivykio atveju 76 ir 108 eur atitinkamai. Skirtumas tarp draudimo pasiulymu ~ 200 eur. Dabar case study – ivaziuoju kazkam, “kazka” suremontuoja civilinis, tuo tarpu savo auto suremontuoti (tarkim) detales kainuoja 5000 eur. Kas gaunasi? Vienur sumoku uz ziopli 76 eur ir nebesuku galvos, kitur sumoku 108 eur ir pradedu sukti galva, suremontuoti naujom detalem ir patirti 1550 eur minusa, ar sumoketi 108 eur, nebesukti galvos, tik po remonto jau velniazin ka vairuosi. Aisku eile metu gali nieko neatsitikti, ir finale as gal ir busiu permokejas, bet busiu nusipirkes saugumo jausma, antru atveju gali lengvai uzlipti ant greblio.

  9. Martynas:

    Laba diena, turėjau auto įvyki,buvau kaltinamasis. Buvau kaltinamas pabėgęs iš įvykio vietos, bet teisme dėl pabėgimo iš įvykio vietos išsiteisinau(byla buvo nutraukta). Po 2 mėnesių laiko gavau laišką iš draudimo, kad turiu regresą, dėl žalos, tuo tarpu buvo 325 eurai. Paskambinęs į draudimą, jei man pasakė, kad neturi teismo dokumentų. Tapačia dieną, aš juos nusiunčiau. Po 2 dienų negaunu jokio atsakymo, paskambinęs į žalų skyrių, jie man pasako, kad sumą galime sumažinti per pusę. Klausimas, kodėl turėčiau mokėt tą sumą?

  10. Toma:

    Laba diena, gal galite rekomenduoti kurią draudimo bendrovę rinktis? Nusipirkome butą ir jį kapitaliai remontavome. Žinome, kad kažkada buvo užlietas, mūsų pirmasis aukštas. Baiminamės, kad gali ,,nuplukti,, ir mūsų remontas.

    • Rekomenduoti tiesiog geriausios bendrovės negalime. Viskas priklauso nuo jūsų poreikių pageidaujamai draudimo sutarčiai. Siūlome tiesiog kreiptis į draudimo brokerius ir tiesiog gauti draudimo pasiūlymus bei konsultaciją.
       

  11. Justas:

    Sveiki, ivyko eismo ivikis kureme as nekaltas, bet Mano automobilis buvo nedraustas ir be tehnikines, ar kaltininko draudimas padenks man zala?

  12. Erika:

    Sveiki. Namuose dėl broko perstatant krosnį jos perdangoje kilo gaisras ir išdegė perdanga, gaisrininkai išpjovė dalį grindų, krosnis pasvyro if ją teks demontuoti. Patirti nemaži nuostoliai.Draudimo polise išvardinti draudiminiai įvykiai- gaisras, dūmai, suodžiai ir pan., tačiau draudikai atsisako išmokėti žąlą remdamiesi kažkokiom taisyklėm, su kuriom nebuvau supažindinta, ir kur surašyta, kad gaisras-”ugnis, kuri staiga ir netikėtai kyla ne tam tikslui skirtame židinyje ar išplinta iš jo”. O žala neatlyginama dėl montavimo klaidos. Ar draudikai teisūs?

    • Draudime yra svarbu ne tik pats faktas, pavyzdžiui, ugnis, kuris sugadino turtą, bet ir priežastis, dėl kurios įvyko nelaimingas atsitikimas. Taigi, gaisras yra draudžiamoji rizika, bet draudimas negalioja esant tam tikroms aplinkybės, tai gali būti, kad ir piktavališkas padegimas siekiant pasipelnyti, akivaizdu, kad draudimas tokiais atvejais tikrai negalios. Analogiškai yra it kitų draudžiamųjų įvykių, kaip antai darbų brokas. Visa ši informacija, kada ir kaip galio ar negalioja draudimas, surašyta draudimo taisyklėse, kurios yra visiems pasiekiamos bendrovės interneto svetainėje, taip pat kartu išduodamos ir klientui su draudimo sutartimi.

  13. Tomas:

    Sveiki.po auto ivykio apgadintas automobilio ratlankis. Lietuvos Draudimas sako kad jis tvarkomas, o autoservisas rekomenduoja keisti.Draudimas gavo servizo išvadas. Pranesus draudimui jie siulo ratlanki atvesti papildomai ekspertizei. Ir jeigu jis netinkamas kompensuos. Ar as privalau vezti jiems ratlanki apskritai pats? Ar uztenka autoservizo isvados?

    • Reikės vežti ratlankį draudimo bendrovės ekspertui. Serviso darbuotojai nesprendžia, kaip bendrovei geriau atlyginti nuostolį, kokį sprendimą priimti, tą daro – ekspertas. Tikėtina, kad servisas, kuriame lankėtės nėra draudimo bendrovės partneris, dėl to serviso nuomonė bendrovei tik rekomendacinė, spręs ekspertas.

      • Tomas:

        Butent kad veziau i Lietuvos draudimo partneriu serviza kuris itrauktas ju oficialiame puslapyje. Draudimo ekspertas po autoivykio nufotografavo isorinius pazeidimus ir pasiule kreiptis i autoserviza. As ir pasirinkau butent ju rekomenduojamus oficialiai

        • Norite pasakyti, kad Lietuvos draudimas nepasitiki savo partnerių serviso eksperto išvada? Bet kuriuo atveju, nelabai turite iš ko rinktis, jūs gi turite draudimo bendrovei leisti įvertinti žalą, ar pats vešite, ar žalų ekspertas atvyks apžiūrėti pats.

Palikti atsakymą: Ramunas Atšaukti atsakymą

Jūsų klausimą ir atsakymą pateiksime šioje skiltyje, bei atsakymą išsiųsime el. paštu
Nurodytas Vardas bus paskelbtas kartu su pateiktu klausimu
El. pašto adresas nebus skelbiamas
Būtini laukeliai pažymėti *

*

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>